Nevaru ielogoties savā profilā!


Ja neizdodas ielogoties, lūdzu, pārliecinieties, ka visi dati ir ievadīti pareizi. Iespējams, ka Jūs ierakstījāt nepareizu e-pasta adresi vai paroli. E-pasta adresei un parolei ir jābūt uzrakstītai ar tieši tādiem pašiem lielajiem un mazajiem burtiem kā reģistrējoties.


Aizmirsāt paroli?

 

Nedarbojas kāda no funkcijām!


Ja nedarbojas kāda no funkcijām, vispirms pārliecinieties vai Jūsu Interneta pārlūkam nav uzstādīti kādi funkciju ierobežojumi un, vai Jūs lietojat jaunāko (pēdējo) pārlūka programmas versiju. Atjaunināt savu interneta pārlūka programmu var šeit:

Mozilla Firefox

Internet Explorer

 

Ja konstatējat, ka Jūsu datora iestatījumos viss kārtībā un izvēlētā funkcija 307.lv mājas lapā nedarbojas, informējiet mūs par šo problēmu telefoniski, vai rakstiski.

 

Vai par pirkumiem tiek izrakstīts rēķins?


Rēķini tiek izrakstīti gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Ja par pirkumu maksā ar bankas karti, rēķinu klients saņem apmaksas brīdī. Maksājot ar bankas pārskaitījumu, rēķinu klients saņem pēc apmaksas veikšanas. Visi izrakstītie rēķini saglabājas sadaļā 'Mani pirkumi'. Portālā visas cenas uzrādītas ar iekļautu PVN.